Thank you Jesus!
Hej fina! 
När en extra ledig torsdag kommer från ingenstans då måste man njuta. Eller ja kristihimmelfärd sker ju varje år men ni förstår vad jag menar. 
 
Om ni undrad hur det gick med att gå upp 05 så kan jag inte rekommendera det. Jag var otroligt trött på eftermiddagen! Men iallafall.. jag gick upp för ett pass på kampsportstadion imorse.
 
(null)
Vi körde ett vidrigt cirkelpass. Tror verkligen jag hittat en träningsform jag kan trivas med! Svettigt, dödsjobbigt och kortvarigt!
 
Efter att vi spang 5km på RunSthlm (för tv-programmet Sverige springer) för någon helg sen och jag trodde jag skulle dö  så har motivationen för träning hållit i sig iallafall. 
När vi hade inspelning i Portugal träffade jag en PT som heter Sonny så körde med honom. Han och hans tjej Kristina  är världsbäst! 
 
Haha tänkte ta en bild efter passet men orkade inte ens le. Galet trött!
Träning alltså. Så tråkigt, jobbigt och blä ibland men riktigt härligt idag! Min relation till träning är sådär men försöker utmana den nu. Att vara med i ett program och "vara tvungen" att träna för att nå ett mål känns som ett bra knep för motivationen! Inga mått, ingen våg - bara ett mål som man ska få kroppen att klara av.
 
Påvägen hem log jag som en idiot. Härlig känsla i hela kroppen!
Känner verkligen att jag kommit in i andra andningen här i Sthlm! De tuffaste månaderna är över och jag trivs mer och mer för varje dag.
Lördag är en speciell dag för mig - kommer berätta mer imorgon!
 
Nu ska jag ta mig till Uppsala och hänga med två av mina favoritpersoner och imorgon bär det av till Lund för att sen dra till Göteborg.
 
Hoppas ni njuter av er ledighet!
 

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress