Överallt o ingenstans
Nu! Nu känner jag att i’m back! Fick en reaktion på p*llen (ni vet det ord man inte får nämna som svensk på våren/sommaren) förra veckan och var helt golvad några dagar nu känner jag dock att jag är back on track. 
 
Tänker att vi backar till förra helgen. Den var betydligt mer händelserik än denna! 
Mina föräldrar skulle till Gbg förra helgen och jag ville gärna joina dem där men eftersom jag var så sent ute så fanns det inga biljetter som kändes rimliga Sthlm-Gbg! Sååå det blev en liten omväg.. helt ok för mig! 
 
Tog flyg Sthlm-Malmö!
 
Istället hoppade jag på flyg till Malmö fredag morgon för att köra ett knappt dygn i Lund! 
Här måste vi pausa denna story snabbt bara...
Satt en så sjukt snygg kille bredvid mig på flyget och jag kanske har blivit lite väl inspirerad av min vän Mathilde som bor i USA men jag satt i 55min o  tänkte på hur jag skulle säga "tjena, läget?" på ett snyggt sätt. 
Som ni kanske förstår så blev det totalt misslyckat o inget sagt alls... Ärligt nu! Raggar någon i Sverige som i USA? (nu har jag bara mathildes universitets liv som referens men jäävlar vad det dejtas.)
 
Min älskade mormor
Väl i Lund mötte jag upp min mormor direkt för att mysa och äta lunch. Att ha bra relation till min farmor o mormor är något som jag värdesätter otroligt högt. Dessutom är de både sjukt roliga, snälla, starka och lite galna så det är inte direkt svårt att vilka umgås med dem.
Nästa gång får vi ta en lunch farmor - var redo!! 
 
Thea <3
Sen var det hem o chilla en snabbis innan jag mötte upp...
 
Linnéa och Matilda - världens coolaste brudar som tar examen om bara någon vecka
dessa två sköna hönor. Vi drack sangria, sangria o lite sangria. Att ladda batterierna med lite tjejgäng är guld.
 
Säger inte att pappa P kör som en id*ot men..
20h i hemstaden går fort så på lördagsmorgonen satt vi i bilen o körde mot Göteborg. Hur mycket älskar man inte den staden? 
Vi pratade om det att det krävs liksom mindre av en  göteborgare för att man ska tycka om dem än av folk från andra städer. Orättvist? Ja! Men också lite härligt’ 
 
(null)
 
Väl i Gbg blev det häng på Belloras takterrass. Finns ingen som är så bra på att hänga  som mina föräldrar. Alltså på riktigt! De är riktiga hängare. 
"Isa, behöver du byta om innan middagen?"
"Ja, när måste vi gå?"
"Om 15 men gå du o byter om så hänger vi på terassen så länge"
15 min senare har de hunnit dricka varsitt glas, träffat någon trevlig servitris OCH hunnit åka ner o står istället på gatan o väntar. #hängare
 
(null)
 
(null)
 
Vi åt på Tranquilo som har tapas i världsklass och deras margarita... (Jag vill inte uppmana någon till att dricka alkohol så därför avslutar jag inte denna meningen men jag grät nästan av lycka)
 
Detta var den mysigaste middagen jag varit på typ någonsin. Vi hade världens bästa kväll. Pratade högt och lågt och bara mådde otroligt bra! 
 
(null)
 
Berättade jag att mina föräldrar är hängare? Så självklart ville de gå vidare efter för att de varit på ett ställe som ligger bredvid i källaren sist de vart Gbg - supercoolt ställe. Man trycker på en dörrklocka på dörren sen får man gå ner i källaren Vi drack varsin drink innan jag fick kasta in handduken pga dödstrött! 
 
(null)
 
Dagen efter gick vi runt lite på stan innan det var dags för mig att röra mig till flygplatsen.
 
Jag är laddad med kärlek för ett bra tag nu!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress